Bentley je u Detroitu predstavio redizajniranu verziju svog Continentala GT. Na prvi pogled će vam se učiniti da ništa nije promenjeno, ali...Novi Continental GT prerađen je, ali još uvek nudi twin-turbo 6,0-litarski W12 koji sada isporučuje 567 KS. Ovaj kupe može dostići maksimalnu brzinu od 318 km/h, a od 0 - 100 km/h ubrzava za 4,6 sekundi. GT se nudi i sa pogonom na svim točkovima i šestostepenim automatskim menjačem.
Bentley je u Detroitu predstavio redizajniranu verziju svog Continentala GT. Na prvi pogled će vam se učiniti da ništa nije promenjeno, ali...
Novi Continental GT prerađen je, ali još uvek nudi twin-turbo 6,0-litarski W12 koji sada isporučuje 567 KS.
Ovaj kupe može dostići maksimalnu brzinu od 318 km/h, a od 0 - 100 km/h ubrzava za 4,6 sekundi.
GT se nudi i sa pogonom na svim točkovima i šestostepenim automatskim menjačem.
Felne od 20 inča su standard, a mogu se naručiti i 21-inčne.
Dizajn ovog automobila podseća na Continental R-Type iz 50-tih godina, a vidljivo je i nekoliko izmena u odnosu na aktuelni model, kao što je veća širina i širi izduvni sistem.
Iz Bentleya su najavili da će osmocilindrični motor u ovom modelu biti predstavljen krajem 2011. godine.
U Detroitu se provuklo pitanje: Da li je neko zaista spreman da potroši preko 150.000 dolara za osnovnu varijantu Bentleya?
„Ljudi koji apsolutno prepoznaju vrednost ovakvog automobila, njegovu finu izradu, preciznost i autentičnost, kupiće ovaj auto”, rekao je Alesder Stjuart, jedan od menadžera prodaje u Bentleyu.